Projekt opakowania marki CupFul. Kefir należy do dynamicznie rozwijającego się sektora produktów spożywczych w USA. W odróżnieniu od Polski nie jest to produkt znany i tradycyjny. Pozycjonuje się go w grupie produktów fit/zdrowotnych. Szata graficzna KEFIRów CupFul odpowiada tym wymogom pozycjonowania – jest lekka i nowoczesna, wzbogacona atrakcyjnymi wizualizacjami smakowymi. Podobnie jak jogurty występuje w bogatej gamie smaków owocowych. Projekt opakowania CupFul w pełni wpisuje się w oczekiwania Klienta.
The packaging design of brand of the CupFul. Kefir belongs to the dynamically developing sector of food products in the USA. Unlike in Poland, it is not a well-known and traditional product. It is positioned in the group of fit/health products. The graphic design of CupFul KEFIRs meets these positioning requirements – it is light and modern, enriched with attractive flavor visualizations. Like yoghurts, it comes in a wide range of fruit flavors. The design of the CupFul packaging fully meets the customer’s expectations.
Podobne realizacje / Similar implementations:
Twarog
Twaróg na sernik
Food
27 May 2021